خبرهای داغ:

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دامغان به مناسبت هفته معلم پیامی را صادر کرد 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان دامغان با صدور پیامی، شهادت استاد والا مقام شهید آیت الله مرتضی مطهری (ره) و هفته معلم را گرامی داشت.
کد خبر: ۹۴۳۰۸۰۵
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در دامغان، حجت الاسلام ابوالقاسم قربانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان دامغان با صدور پیامی شهادت استاد والامقام شهید آیت الله مرتضی مطهری (ره) و هفته معلم را گرامی داشت.

متن این پیام به شرح ذیل می باشد:

 

بسم الله الرحمن الرحیم 

ن وَ الْقَلَمِ وَ ما يَسْطُرُونَ (قلم: 1)

دوازدهم اردیبهشت ماه، سالروز شهادت شهید آيت الله استاد مرتضی مطهری (ره) عالم باتقوا، مجاهدی نستوه و دانشمندی فرزانه، روز تکریم دانایی و ارج نهادن به مقام معلم و منزلت چراغداران معرفت و آگاهی است.

یکی از آثار و برکات نام‌گذاری این مناسبت به هفته معلم در جامعه اسلامی ما، ارتقای شأن و جایگاه معلم در پرتو اندیشه‌های انسان ساز شهید مطهری (ره) است. معلمی که با نجابت تمام در برابر همه مشکلات صبوری کرد و ذره‌ای از انجام رسالت اصلی که همان تربیت نسل مورد نیاز آینده نظام مقدس اسلامی است فروگذار نکرد.

معلمی به تدبیر حضرت امام خمینی (ره) شغل انبیاست و رسالتی بزرگ و الهی به شمار می رود که بر دوش استادان، حوزه‌های علمیه، دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش است، زیرا همچنان که پروردگار متعال، آفریننده و پرورش دهنده عالمیان است، معلمان نیز علم و دانش را به شاگردان یاد داده و امید است در راه اعتلای پروش و آموزش فرزندان میهن عزیزمان با هدف ایجاد کشوری الگو در تحقق تمدن نوین اسلامی، خالصانه گام بردارند. 

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره معلم شهید، استاد مرتضی مطهری(ره) هفته معلم را خدمت فرهنگیان، استادان ارجمند حوزه علمیه، دانشگاه و تمام عزیزانی که نقش آفرین شغل شریف معلمی هستند تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال موفقیت تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت را برای تربیت فرزندانی فرهیخته، شجاع، خلاق و باورمند به هویت ایرانی-اسلامی خواستارم.

حجت الاسلام ابوالقاسم قربانی 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان دامغان

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار